woensdag 26 maart 2014

Jelly


Maand 2 van Bootcamp zit er op!
Deze keer stond de opdracht in teken van 'jelly' - ja, jakkes, maar wel leuk om tekenen - en nougat-tinten. Het ontwerp moet bruikbaar zijn als dessin voor stof.
Net als de vorige keer worden alle ingediende ontwerpen in een online gallerij getoond aan de wijde wereld. Wie goesting heeft in een honderdtal ontwerpen die van ver of heel dicht wat met jelly vandoen hebben moet alhier zijn: *klik*.
(Ik merk dat ik niet alleen in mijn ontwerpen een vleugje vintage steek, maar dat ook mijn taaltje met de dag archaïscher wordt. Ik acht dat in deze geoorloofd.)

The second month of Bootcamp was all about jelly - yes, gross, but fun to draw - and a nougat palette. The design must be suitable for bolt fabric.
All the designs are on display again in an online gallery. If you fancy a whole bunch of designs inspired by jelly then head over here: *click*. Loads of jolly jelly!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten