dinsdag 3 september 2013

Global talent search III


Een tijdje terug stond hier te lezen dat ik samen met 49 anderen in de volgende ronde van Lilla Rogers' Global talent search zit. Zoals gezegd gaan er 6 van die 50 naar de volgende en laatste ronde. Eén daarvan wordt door het publiek gekozen, de andere 5 door een jury.

De stembus is vandaag geopend... de ontwerpen van de 50 semi-finalisten staan online. Je kan ze in een publieke galerij bekijken en een stem uitbrengen voor maximum 5 favorieten.

Het zou me zéér tevreden stemmen - om het zacht uit te drukken - als je wat tijd vindt om een stem uit te brengen op mijn prent.

Dit is de rechtstreekse link naar mijn ontwerp.
Je kan uiteraard ook naar de pagina met alle ontwerpen.


1 opmerking:

  1. He Lien,
    Ja ik was in België afgelopen zaterdag. Zou leuk zijn geweest je te ontmoeten... Wat leuk dat je zo ver bent gekomen in de GTS!!! Ga je ook MATS part B doen? Dan zie ik je daar weer. Dank voor je berichtje. xE

    BeantwoordenVerwijderen